Jom Minta NuffNang Duit, Clcik sini..

Followers - JOM Click Folloers ini.. TQ

Syamputra Razali Tupperware

Tuesday 21 June 2011

Tutorial : Dapat Promosi Ramai ??

salam
apa khabar semua..
mungkin ruangan ini saya cetuskan untuk sharing knowledge ngan..
buat apa nak kedekut kan..
ilmu ini kalau disebarkanh kita dapat pahala.. dan insyallah.. esok lusa saya pula akan dapat ilmu dari anda..
jadi bertukar tukar lah apa yang kita ada ala ala tukar juadah gituew..

hati ini aku / saya nak ajar (kepada yang tak tahu)
penggunaan facebook untuk promo business kita
kalau bukan business pun tak pe.. pencarian kawan lama ke.. anak hilang ker?.. jejak kasi kucing hilang ker..
macam macam boleh buat ngan facebook..
so.. kalau anda ikut Tips atau toturial saya ini.. insyallah.. boleh berjaya..
cuma kena tahan beberapa perkara lah..

1. kena MAKI ngan orang yang tak faham konsep business.. adat lah kita.. masuk umah orang.. orang tak sudi.. just ignore sahaja.. cuma mohon maaf lah.. "saya nak niaga.. carik nafkah"
2. tahan lah kena kick atau ban.. sebab kononyer tak sesuai nak busines.. - orang macam nie.. biar kan.. ada aku kisah nak kuarkan aku.. banyak lagik kawan aku yang sporting..
3. kita kena give and take.. kalau kalau kita tag atau invite.. just amek je lah hati dia.. kata RSVP ker.. KIV ker.. ala ala jaga hati gituew..

Jadi kisahnyer.. ini saya tunjukkan caranya..
kalau siapa nak CODEnyer.. boleh facebook saya yer.. : noorhisyamrazali@yahoo.com  /  Syamputra Razali 








 

No comments:

Post a Comment