Jom Minta NuffNang Duit, Clcik sini..

Followers - JOM Click Folloers ini.. TQ

Syamputra Razali Tupperware

Monday 6 June 2011

Salam Penuh Kerinduaan

salam sayang untuk semua..
hari ini 7 Jun 2011, mencipta sejarah bilamana aku kembali membuat bait bait kata di dalam blog aku hasil sambungan blog tercinta aku http://noorhisyamrazali.blogspot.com
sebelumm, blog ini.. aku ada blog http://syamputra.blogspot.com
kedua - dua blog nie dah penuh dan tak muat masuk gambar..
bayangkan lah dari tahun 2002 aku dah start menulis kat blog..
semua kisah suke duke.. aku rangkumkan dalam blog
kiranya blog nie untuk tatapan diri sendiri dan tak lupa untuk rakan rakan maya..
untung - untung lepas nie.. aku leh beli domain yang lebih hebat..

oh ya..

aku memilih untuk amek nama encikuban  sebab aku rasa tulah perlambangan aku dengan ubat sejemput didepan nie..
kenkadang aku rasa seronok.. kenkadang letih nak menjawab orang tanya.. "warnakan ker?"
so, kisahnyer panjang..
nanti aku ceritakan.. di lain edisi ..

jadi.. aku mohon kesudian anda semua untuk bertandang selalu ke blog aku ini
boleh komen dan kalau nak facebook pun boleh..

so, jumpa next entri..

mulakan dengan menyayangi diri sendiri

 duit perlu tapi jangan sampai mata duitan.. oh ya.. duit nie.. masa lepas menang pertandingan sajak.. suke bangat

ini gambar posing depan umah masa pagi raya..

No comments:

Post a Comment