Jom Minta NuffNang Duit, Clcik sini..

Followers - JOM Click Folloers ini.. TQ

Syamputra Razali Tupperware

Wednesday 8 June 2011

Bila Tidoorr Tak Cukup..

salam..
inilah akibatnyer bile tido lewat dan tak cukup..
harus lah bangun LEWAT..
aku punch kul 8.35 pagi nie..
kira awal jugak nie..
sebab aku selalunya liat nak bangun.. dan hari ini macam semangat plak nak g kerje..
memang aku nie dapat aura baru bile buat blog nie..
ye la.. nak aktifkan diri..
lepas nie kalau ada I pad.. senang aku nak updates blog..

memang best.. ada diari maya yang boleh dikongsi..
walaupun macam syok sendiri.. tapi tak pe la..
layannnnnn


ini gambar pagi nie.. aku amek ngan baju ala ala batik..
tapi mata dah MERAH.. sebab tersembam muka kat bantal..
tu lah akibatnyer..

datang - datang opis jer..
terus beli sup wanie.. sup perghhh..
dulu aku dah beli.. ntah mana aku letak ntah..
sekarang aku nak cube yang baru.. meletop tak rempah dia nie..
tak sabar nak masak sup ayam !!


 sempat berangan dan santai santai.. memang kerje gomen taw..

inilah supnyer.. 5 hinggit jer.. cubalah...

2 comments:

  1. kelasss encik uban..mmmg best..taksangka..sekejap jer dah penuh page dia nih..mmg expert..kalau ader yang terbaru jgnler lupa kongsi tau....

    ReplyDelete
  2. tauke SUP perrghhh.. Thanks juga sebab jadi pencetus suruh aku buat blog baru.. memang sangat pemula semangat aku..

    Thanks wanie.. semoga bisnes ko maju dan membangun..

    ReplyDelete