Jom Minta NuffNang Duit, Clcik sini..

Followers - JOM Click Folloers ini.. TQ

Syamputra Razali Tupperware

Wednesday 8 June 2011

Imbauan Terindah - Johan Pertandingan Berbalas Pantun Antara Kementerian 2010

 inilah pentas akhir yang mempertemukan 4 pasukan yang layak ke FINAL..
pasukan 1 - RTM mewakili kementerian penerangan dan komunikasi, kumpualn nie memang dah 3 tahun berturut layak ke akhir,.. pasukan yang membariskan celebriti dan DJ radio.. memang hebat..

pasukan 2 ialah pasukan Jabatan Perdana Menteri, diwakili sorang pompuan dan lelaki, khabarnyer pemantun lelaki tu ada 8 orang anak. dengan umur nyer baru 35 tahun.. memang hebat..

pasukan pesaing satu lagi... pasukan kementerian pengajian tinggi.. dibarisi pemantun IPT dari UKM.. pemantun UKM nie cukup bahaya.. asyik dok tekan buzer jer.. dan itu strategi mereka..

alhamdulillah.. dalam pertandingan ini.. kementerian kemajuan luar bandar dan wilayah.. berjaya jawab 18 dari 24 soalan... dan melayakkan menggondol hadiah JOHAN.. sangat bermakna.. bile nama aku diumumkan sebagai pemantun terbaik..
syukur sangat


 ratu sihir pantun.. lola.. memang nadi pantun aku.. dialah kaki dan tangan aku..

 tq mad sebab banyak support aku dalam bidang ini..


bersama housemet yang banyak sabar dengan kerenah aku..

2 comments: