Jom Minta NuffNang Duit, Clcik sini..

Followers - JOM Click Folloers ini.. TQ

Syamputra Razali Tupperware

Thursday 16 June 2011

SENAT : Baca result di depan BOSS

salam..
pagi jumaat yang begitu inidah..
nasib lah aku disedarkan dan bangkit terus mandi koboi..
ini lah bahananyer kalau tidor lepas SUBUH..
aduuuhhh aku boleh senang lenang tidor..
tahun lepas aku boleh terlepas plak nak g senat dalaman..
abis lah kena bambu ngan BOSS
tapi sekarang.. aku dah semakin berhati hati..
memang aku sanggup ketepikan semua perkara..
tapi tempoh hari aku sempat lah g PLKN dan kembali baca markah.. memang mencabar sangat..

hari ini aku banyak benar nak buat
nak jumpa hairul housemet mior dan petang jumpa dihah hantar Tupperware dan malam jumpa ina hantar snowflakes tupperware..
semua tupperware memanjang..
aku memang hidup sekarang dengan tupperware sahaja..
memang dah fanatik tupperware rasanyer..

nasib ramai kawan kawan join dan support aku..
lola, apez, awind, hyqal, ju, zahrine,esta, nazirul dan meor masuk tupperware dan berkembang..
memangbertuah aku di sokong dan dipercayai kawan kawan..
luv u all..

ini aku letak gambar senat kolej aku..





kepada semua pelajar aku yang aku sayang..
aku nie dah abis baik dah bagi markah u all..
harap boleh tingkatkan lagi prestasi..

No comments:

Post a Comment