Jom Minta NuffNang Duit, Clcik sini..

Followers - JOM Click Folloers ini.. TQ

Syamputra Razali Tupperware

Wednesday 15 June 2011

Sukan KKTM / IKM SeMalaysia - KKTM Masjid Tanah, Melaka

salam
pagi pagi buta ini bile dok tengok gambar lama lama .. teringat plak kat saat saat kat KKTM Masjid tanah
masa tu ada sukan KKTM dan IKM semalaysia..
aku macam biasalah..
wakil main bola tampar, dart dan karaoke..
HARUS naib johan karaoke jer..
yang lain.. tumpas bermaruah pusingan pertama,.
tapi best sangat sebab dapat jalan jalan..
masa ini aku bertemankan hyqal..
semua gambar - gambar ini dia yang amek..
thanks hyqal..

so, apa apa pun.. usaha dan praktise selalu..
itulah kunci kejayaan..
aku dapat sebuah hamper dan aku balik ke ampang dan hadiahkan ke mak aku
seronok mak dapat hamper..
itulah sahaja hadiah yang aku dapat di masjid tanah...
jumpa tahun depanlah gamaknyer







No comments:

Post a Comment