Jom Minta NuffNang Duit, Clcik sini..

Followers - JOM Click Folloers ini.. TQ

Syamputra Razali Tupperware

Sunday 26 June 2011

Sepetang Di Wangsa Maju

salam..
hari ini sebab nak beli DVD punya pasal..
aku sampai ke wangsa maju pergi ke alpha angel nak beli DVD sahaja..
pastu abis duit g main game yang amek anak patung tu..
abis 15 hinggit memang membazir.. barang pun tak dapat
semua ikutkan nafsu sahaja..
so sad..

pagi aku bangun dengan lambat nyer dan betul betul penat semalam..
ye la.. niaga kat DBP dan malam plak buat kursus fasi.. memang sangat memenatkan..
oh ya..
aku pun teragak agak lagii nie.. nak buat tesis yang terbengkalai nie.. ntah apa lah aku ini
bile masa nyer agaknyer..
hari ini g markas tentera kat jalan semarak nie dan pergi kampung baru untuk makan..
aku belanja family kak dah..
tuuu lahhh dia..
orang jauh datang..

nie aku nak jumpa sazlin.. customer gambar kawen aku
Cd nyer tak bagi lagik..
so, aku pun mencari DVD sampai merata rata..
so.. penat..
alhamdulillah.. berjaya jugak aku burn.. sebab laptob haikal memang ada burn cd
pasni g sentul..

mintak maaf lah.. semua asyik gambar aku jer.. syok sendiri kan..
heheheh

No comments:

Post a Comment