Jom Minta NuffNang Duit, Clcik sini..

Followers - JOM Click Folloers ini.. TQ

Syamputra Razali Tupperware

Thursday 16 June 2011

Beli ambil Insurance !!

salam
kali ini entry berkaitan dengan isnurance..
kawan aku kat PJ nie.. satu satunyer yang rapat.. Ustaz Iskandar..
dialah agent insurance yang baik dan sopan..
memang menjaga aku setakat ini guide untuk beli insurance dia..

ustaz is memang baik dan ada bisness minded yang bagus jugak..
aku bukan apa.. kalau terjadi apa apa kat aku.. ada lah juga wang untuk buat kenduri aku nie
tak lah menyusahkan famili jer..
walaupun aku dah ada 3 insurance yang lain..
aku make jugak ngan ustaz is untuk support bisness dia nie..
harap bisness aku maju jugak..
kalau nak ambil insurance nanti.. call aku yer..
aku rekemenkan ngan ustaz is nie..




No comments:

Post a Comment