Jom Minta NuffNang Duit, Clcik sini..

Followers - JOM Click Folloers ini.. TQ

Syamputra Razali Tupperware

Sunday 12 June 2011

makan dan minum roti canai dan teh 3 layer

inilah gambar semalam aku di Sri Iskandar , perak dari kampung pusing..
ini gara gara.. lepas pertandingan bola sepak antara terengganu dan kelantan. piala PA,
memang aku yang ala ala minat sikit sikit nie pun suke tengok game semalam..
bayangkan seminit lagi masa nak berakhir dan kelantan akan menang..
keajaiban dah muncul dengan ganu merembat masuk (tak masuk pun) ke pintu gawang.. entah macam mana.. pemain pertahanan kelantan tertanduk dan termasuklah sebijik dalam gawang kelantan..
memang tragis..
pastu.. minit ditambah dan saat akhir juga sebelum penalty, ganu masukkan sebijik lagi dengan tragis jugak..
bola yang senang dan memperdaya penjaga gol kebangsaan Fahmi..
oh ya.. fahmi nie seingat aku pernah kuar dalam Maskulin..
muka depan lagi
mungkin dah glamor.. lutut dia dah goyang sikit..
so sad,.
aku terharu dengan kemenangan terengganu yang aku anggap sebagai rezeki dan usaha yang tak kenal putus asa.,
cayalah ganu..

so, mari kita makan roti canai dan TEh 3 layer yang meletop nie,..




No comments:

Post a Comment