Jom Minta NuffNang Duit, Clcik sini..

Followers - JOM Click Folloers ini.. TQ

Syamputra Razali Tupperware

Tuesday 7 June 2011

Menanda Kertas Exam tak abis - abis

salam..
hari nie aku macam sasau.. kerje banyak tapi g mengular tido petang
memang ajaib betul.. aku bangun.. tapi rasa mengantok lagik..
aku nie suke tido sebenarnyer
tapi kalau tido.. aku rasa rugi sangat.. sebab banyak benda tergendala..
sio.. apa yang patut ialah
siapkan semua nie dengan cepat.. dan enjoyyy...







ntah apa lah perangai aku malam nie.. dok meneran dengan kertas exam nie.. banyak gile nak menanda nie..
entah siap ke tidak malam nie..

<!-- nuffnang -->
<script type="text/javascript">
nuffnang_bid = "7f3740607f6fee87559a63bc04842dcd";
</script>
<script type="text/javascript" src="http://synad2.nuffnang.com.my/j.js"></script>
<!-- nuffnang-->

No comments:

Post a Comment