Jom Minta NuffNang Duit, Clcik sini..

Followers - JOM Click Folloers ini.. TQ

Syamputra Razali Tupperware

Wednesday 8 June 2011

Kepala Blog telah diubah

salam..
sebab seorang teman aku kat opis nie cakap
blog ko.. kalau tukar yang header tu okays sikit..
aku pun terus lah tukar..
gambar yang aku rasa sesuai masa aku tengah meneran baca sajak "deklarasi kemerdekaan"
sajak tu masa aku sedang sebut " pedih derita"..
memang saat tu menusuk kalbu..
walaupun muka aku nampak macam meneran.. tapi aku suke sangat gambar tu..
lola yang amek tak silap aku..
Thanks & kredit to LOLA & Apez yang bagi aku support malam tu.. madan house met aku pun datang kejap.. tengok aku bertanding dan kuar amek anak sedara dia..
so sad tak dapat tengok aku menjulang kejuaraan.. memang terharu dan semua duit kemenangan..
aku hadiahkan kat EMAK dan family yang datang pada malam tu..
so.. aku abadikan header nie untuk anda...
sebarang komen boleh komen yer... thanks..

No comments:

Post a Comment