Jom Minta NuffNang Duit, Clcik sini..

Followers - JOM Click Folloers ini.. TQ

Syamputra Razali Tupperware

Wednesday 8 June 2011

apa khabar agaknya atok di kampung?


inilah saat saat nak balik ke KL.. mak aku biasalah .. touhchingnyer lebih sikit..
ye lah.. tinggal atok je kat kampung..
apa lagi.. mak cium pipi atok dengan jayanya.. terasa kasih saya anak kepada bapaknyer..
aku seperti biasa.. jadi Cheff kat kampung..
orang datang berduyun.. aku ngan family aku jer dah 10 orang..
so.. masak bihun sampai lenguh tulang tangan..
menitis jugak peloh jantan aku kat bihun yang diorang kata sedap tu..

 harus bertandang ke rumah orang.. mengisi tembolok aku ler..


 sekeluarga... dalam nie jer ada famili aku dan paksu serta atok jer..

 masuk bulu ketiak pun orang tak perasan.. heheheh


adek pompuan aku.. ada 3 orang ... chantek chantek semuanyer..


encik razali.. ayah aku...

No comments:

Post a Comment