Jom Minta NuffNang Duit, Clcik sini..

Followers - JOM Click Folloers ini.. TQ

Syamputra Razali Tupperware

Wednesday 15 June 2011

Pantun Korporat - Wakili TV3

Malam yang dingin ini.. seperti biasa.. aku menruskan jejak jejak TESIS aku yang ketinggalan 7 bulan tak siap siap..
memang tabah benar DR. yang kendalikan aku ini..
aku pun selamba jer,..
aku ingat lepas dah submit tesis nanti.. perkara yang aku nak buat..

PERKARA YANG AKAN DIBUAT SELEPAS BUAT TESIS (SIAP) 
1. kawenkan bella
2. sedekah pisang kat masjid
3. belanja / masak untuk mereka yang bantu aku buat tesis
4. nak start urusan KWSP plak


memang aku akan bertapa malam nie.. nak siapkan tesis nie..
esok aku nak mintak tolong kak norma buatkan SPSS aku nie plak..
mintak mintak lah dia OK dan ada mood yang okays..

so.. malam nie aku baru abis seminar petang tadi..
semalam plak ada PLKN kat dengkil.. hari ini kat bangi..
memang full jadual aku nie..
namun.. aku suke benar akan perjalanan aku sekarang.. santai..

ini gambar yang aku sempat amek kat fotopages aku dulu..
masa ini aku dah lama tak pantun..
fedtri ajak masuk pertandingan pantun antara korporat..
jadi aku nie.. jadilah orang TV3 ala ala kena import gituew..

asalnya fedtri ajak LOLA.. tapi masa tu.. lola ada hal la plak..
tak dapat nak join..
sebagai kaki dan tangan.. lola pass kepada aku,,
fedtri plak terima aku..
dan last last.. berjaya jugak aku ke peringkat akhir..
dan dapat naib johan...
lepas aku berpantun malam tu.. aku dah jadi pak lawak.. dan diundang untuk baca pantun di Konsert Budi bahasa budaya kita di stadium merdeka.. memang teruja aku..
dapat plak sebilik ngan siti dan mawi masa tu..

cerita tu aku sambung next episod yer..
ini antara gambar nyer..

thanks adiex nazri sebab sponser baju..
thanks Lola ngan apez..
thanks semuanya.. famili.. mak ayah dan adek beradik yang datang...




No comments:

Post a Comment