Jom Minta NuffNang Duit, Clcik sini..

Followers - JOM Click Folloers ini.. TQ

Syamputra Razali Tupperware

Wednesday 8 June 2011

Sebentar Di Starbuck, KLCC

salam..
hari nie.. masa lunch sempat aku terbang ke KLCC.. berjumpa dengan encik nazri dan mustakim..
bincang dengan aku ngan lola.. wakil PERSANTUN untuk permilihan hakim untuk pantun Inovasi akan datang
memang lawak.. meeting yang sempoi dengan tak ada air nyer.. malu aku tengok staff starbuck bile air pun diorang tak beli..
aku boleh jer beli.. tapi adat orang melamar..
kena lah berbudi bahasa sikit
sayang sangat RM 10.. tapi nak mintak pertolongan orang dengan air liur..
aku memang kalau tak disebabkan MENCINTAI pantun seluruh jiwa.. aku dah berkira dah..
tapi sebab nak memartabatkan..
inilah sahaja yang mampu aku sumbangkan..
pesta pantun inovasi ini akan berlangsung awal bulan 7..
JOM pergi UITM melaka..

ini gambar aku ngan lola.. masa diorang dah balik..
lola belanja ais blended gituew..
pastu aku terus g shopping kat parkson.. beli baju.. heheheh






No comments:

Post a Comment