Jom Minta NuffNang Duit, Clcik sini..

Followers - JOM Click Folloers ini.. TQ

Syamputra Razali Tupperware

Thursday 23 June 2011

Nyawa Konvoku dihujung Tesis..

salam
cuak jugak sebab esok nak hantar Tesis.. memang aku nie jenis selamba jer.. ala ala tak der rasa takut plak
ye la.. mungkin aku pegang prinsip"hidup harus diteruskan"
bile  buat apa apa pun.. aku nekad dan memang confident gilers..
sebab aku yakin tapi tak over confident
inilah satu bahana baik yang harus aku setelkan.
memang tidor pun tak lena lah..
aku memang nak grad masters ini tapi tesis aku nie.. buat aku semak fikiran
harap harap aku leh siap dan sempurnakannyer..

thanks kat Dr aku yang sanggup tahan kerenah aku nie hah
nasib aku ada uban..
nampak jugak macam orang tua..
Dr nak marah pun fikir dua kali.. sebab dia ingat sebaya

so, aku lepak kat McD .. ala ala nak makan McD lah malam nie..
JOM !!!

No comments:

Post a Comment