Jom Minta NuffNang Duit, Clcik sini..

Followers - JOM Click Folloers ini.. TQ

Syamputra Razali Tupperware

Thursday 9 June 2011

Kisah Hati - Alyah --> Mantap dan bertenaga.. memang lagu Taste aku

http://youtu.be/xKwBv8JpUuc

salam..
ini antara lagu sekarang yang aku suke..
lagu nie memang best dan penghayatan alyah menambah sedap lagu nie..
lirik memang kena dengan melodi...
"cinta kau dan aku.. takkan mungkin bersatu".. memang menyentuh hati
video clip nie plak ada remy.. yang memang meletopkan video clip si alyah nie..
lagu ini iras iras lagu terdahulu dia yang patah tumbuh hilang berganti tu.. aku tak ingat tajuk dia,...
ada klimax dan agak tinggi.. sesuai untuk mereka yang suke melalak..

JOm bagi markah..

aku bagi markah 4. anda berapa?.. sila komen..

No comments:

Post a Comment