Jom Minta NuffNang Duit, Clcik sini..

Followers - JOM Click Folloers ini.. TQ

Syamputra Razali Tupperware

Wednesday 17 August 2011

Wangian Sejadah Di MHI pagi ini 18 Ogos 2011 - 8.45pg

salam
pagi nie.. aku semangat bangun awal jam 6.30 pagi
terus kejutkanzul dengan sms dia..
nak bawak dia sekali ke TV3
last last aku tertidor balik
sedap sangat katil baru kemas.. terus aku terlena lagik
dan tersedar jam 7.30
mak aiiii
macam mana nak jemput zul...  akhirnya aku terpaksa bagitahu zul yang tak ada masa..
sebab aku kena ada jam 8 kat sana..
aku terus punch kad dan jumpa ketua jabatan dan maklumkan..
dia mintak aku isi borang\
aku pun terus bergegas.. dan cuba pecut
jalan jemmm ya rabbi..
last last.. sampai jugak 8.30
terus sms BOSS tv3 dan berlari ke studio B..
aku sampai jer.. terus ada orang tanya " encik noorhisyam ker?"
terus aku " ya saya"..
encik make up dulu yer..
heheheh.. aku nak kena make up..
rupa rupanya..
dia just sapu bulu je kat muka aku
amek syarat jer rupanya..
bile dah sampai ke studio..
aku kena pakai mic dan terus je aku baca dengan jayanyer
bile dah abis baca..
wardina dan m zul interview lah sikit aku
dan aku jawab ala ala tak ingat punyer
cuma tak promote no. fone aku
itu la yang aku rasa tak sempat nak jual diri tu.. hehehe
tapi aku sempat promote fb noorhisyam razali dan blogspot encik uban nie..
hhehehe
harap boleh lah dapat jemputan lagi sana sini..





2 comments: