Jom Minta NuffNang Duit, Clcik sini..

Followers - JOM Click Folloers ini.. TQ

Syamputra Razali Tupperware

Tuesday 23 August 2011

Malaysia Hari Ini - Tv3 - Wangian Sejadah memberi TUAH !!

salam..
mungkin dah nak seminggu post tentang saya masuk TV baru nak dikeluarkan .. yer la..
terlalu sibuk kebelakangan ini dengan Roadshow dan majlis berbuka puasa.
namun begitu, syukur pada Allah sebab bulan puasa ini kerap betul orang ajak berbuka puasa sama sama..
memang murah rezeki saya..

paling best bulan ramadhan ini, saya dijemput untuk ke rancangan MHI - Malaysia Hari Ini, di TV3,
bukan untuk promo tupperware, tapi nak baca puisi kemenangan yang dimenangi minggu lepas,

ye lah.. 13 Ogos hari bersejarah,
dengan bangun pagi lambat.. terus ke Masjid Wilayah jalan duta, bila penganjur dan bising.. ngam ngam sampai untuk giliran yang pertama..
memang mencabar..
akhirnya, puisi yang ala ala tak hafal tu sempat jugak di deklamasikan..

kemudian nak mengejar ke Mid valey untuk carnival Tupperware kat sana..
memang meriah kat sana,,
Jam 4.00 petang, saya diberikan peluang untuk bagi Demo party.. dan sesungguhnyer nervous tak ingat dunia
namun begitu, abis jugak 30 minit saya berleter sorang sorang bertemankan michele..

kemudian saya dapat panggilan talifon yang suruh datang sebab ada penyampaian hadiah..
terus melesuuuooppp ke masjid wilayah
akhirnya.. bila diumumkan pemenang.. "saudaraaaaa,,,, Noooorrr.."
hah.. dah meloncat dah saya..
dengan confident yakin menang tu.. heheheh walaupun tak tengok saingan yang hebat hebat belaka..
Noorhisyam Razali berkumandang..
puas bergambar macam tak ingat dunia..
saya pun pergi merantau Online untuk tengok facebook..

itulah kisah FLASH back saya..

oh ya..
masa hari khamis last week terus ke TV3, seperti biasa kewat sebab nak mintak izin kuar opis dan sesak lalu lintas..
nak dikatakan rezeki.. sampai sahaja ke TV3.. menuju ke studio 2, terus je tacup sikit muka.. dan terus baca puisi.. main sedap mulot jer sebut..
cuma rasa kesal sikit sebab tak dapat promote tupperware sebab saya rasa tak berapa sesuai dan saya yakin..
saya akan keluar TV lagi dengan promo Tupperware..
haruss kan..

ini ada rakaman dari kawan di youtube.. thanks..

http://www.facebook.com/video/video.php?v=247097128658515&comments



No comments:

Post a Comment