Jom Minta NuffNang Duit, Clcik sini..

Followers - JOM Click Folloers ini.. TQ

Syamputra Razali Tupperware

Tuesday 2 August 2011

Kisah BERBUKA Puasa hari ke 2 - part 1

salam semua.. hari kedua puasa.. aku memang pancit .. bukan sebab penat atau dahaga..
tapi sebab letih jalan jem dan ngantok tak ingat dunia..
dalam kereta masa balik dari ampang.. kul 7.10 aku gerak dari umah mak ayah..
banny pun aku kendong sana sini..
memang bagus budak benny nie..
bile aku kuar dari kampung melayu ampang..
Masyaallah.. jalan jem,.
aku pun terus ikut jalan lain.. lebuhraya DUKE..
bile dah ngantok dan mamai mamai.. aku ternaik highway lain plak ke kota damansara..
aduhhh jalan jem dan aku pun ambil keputusan untuk singgah kat are lepas tol.. kat situ.. aku terus tido.. tak ingat dunia.. sampai jam 10 pagi..
memang ngantok tahap tak leh ditahan lagik..
beny pun tido sebelah aku..
bile aku terkejut benny geselkan badannyer.. aku bangun dan bagi makan benny..
sempat aku bagitahu BOSS aku yang aku EL hari nie..
so, dapatlah aku cuti..
yahoooo..

pastu.. aku sempat lah beli tnG kat situ..
lastas aku terus ke STOKIS tupperware nak beli barang yang diorder..
melayang jugak 6-7 ratus lah pagi tadi..
namun.. aku puas hati sebab dapat barang dan boleh jual balik..

aku pun terus ke umah dan terus mulakan expidisi nak abiskan gambar nurul tak tak sudah sudah..
2 abum 44 mukasurat..
dibuat dalam masa 2 hari.. memang aku seorang yang cekal..
just do it..
kenkadang aku rasa bangga dengan badan aku yang tak penah jemu nak keje..

jam 4.30 ..
aku terus chow ke KL.. g bangunan Ypeim.. hantar tupperware kat anida..
lepas tu terus ke pandan jaya nak print out gambar kahwin nurul tu..
sampai kul 7 aku menunggu.. baru gambar tu siap..
memang cantek..
bangga jugak aku dikurniakan kreativiti seperti tu..
heheheh

kemudian..
bersambung...

1 comment: